Den mobile servicesoftware ePocket Handyman nu med Microsoft Dynamics NAV/AX standard interface
ePocket Solutions tilbyder ePocket Handyman, den mobile service-software, nu med standard interface til Microsoft Dynamics Navision og Axapta
ePocket Solutions, producent af ePocket Handyman - den velkendte mobile softwareløsning for serviceorganisationer med teknikere som feltpersonale - har nu også en standardiseret interface til ERP-systemerne Microsoft Dynamics NAV (Navision) og Microsoft Dynamics
AX (Axapta). ePocket Handyman Navision- og Axapta-add-ins muliggør en bi-direktional udveksling af alle jobrelaterede data fra ordreindtastning, planlægning, hen til underskriften sammen med overførsel af alle nødvendige kunde- og materiale master data til den
mobile enhed.
Alle jobdata og informationer oprettes i det kendte Navision- eller Axapta-layout, men bliver nu hverken printet, eller sendt til teknikeren i papirform. Via denne add-in fremsendes de jobrelaterede data til Handyman-applikationen og derfra til teknikerens Windows Mobile PDA.
Mens teknikeren er hos kunden, registrerer han tid, materiale og tjenesteydelse på PDA’en. Disse informationer fremsendes via UMTS eller GPRS til ERP-systemet og stilles dermed omgående til rådighed til medarbejdere på kontoret i det kendte Navision- eller Axapta-layout.
Hurtigere og omkostningseffektiv
Mens ePocket Handyman er specialiseret med henblik på de
mobileordreprocesser, dækker ERP-systemet processerne omkring ordremanagement, materialemanagement, fakturering og bogføring. Mere end 30 kunder arbejder allerede i dag med integrationen af Axapta eller Navision på ePocket Handyman. "Kundens indsats er formindsket drastisk.
Tjenesteydelsen for integrationen kan vi således reducere med mere end 50%", siger Jarl Spandow, administrerende direktør fra ePocket Solutions. "Så vidt jeg ved, er ePocket Handyman den første mobile standardsoftware for service-teknikere, der tilbyder et standard interface til Navision og Axapta", fortsætter Spandow.
Et standard Navision- eller Axapta-system kan blive tilføjet med en ePocket Handyman software i meget kort tid: Først bliver det nye add-in installeret. Med standard interfacet bliver add-ins overfladen konfigureret: Hvilke data skal udveksles med ePocket Handyman? Brugeren kan for eksempel vælge, at ikke alle materialer, men bare en bestemt del bliver tilgængelig på de mobile enheder. Arbejdsordrer, som er indtastet i Axapta eller Navision, kan på samme tid overføres til ePocket Handyman. Tilsvarende kan teknikerens feedback straks overtages i det
førende system. Også for Axapta- eller Navision-systemer, som afviger fra customising standarden, egner indsatsen sig med det nye add-in: De er opbygget modulære og kan nemt tilpasses til en Axapta-eller Navision-implementering.
Om ePocket Solutions:
ePocket Solutions er med over 20.000 solgte ePocket Handyman-licencer den markedsførende udbyder af mobilt standardsoftware for serviceorganisationer i Europa. Hovedsædet er i Oslo, og der er flere kontorer i forskellige lande i Europa. Via et partnernetværk er ePocket Solutions repræsenteret i 14 andre lande. Den mobile softwareløsning
"ePocket Handyman" anvendes af meget store og store
serviceorganisationer, men egner sig også til små og mellemstore virksomheder. ePocket Handyman har standard-interfaces til blandt andet SAP Business One, SAP ERP og CRM, Microsoft Dynamics Navision og Axapta.
ePocket er Microsoft Certified ISV-Partner, ePocket Handyman-løsningen er Windows Mobile certificeret. Virksomheden har mere end 1.200 kunder inden for maskinindustrien og anlægsteknologien, vindindustrien,
el-teknik, facilitets management, telekommunikation, IT-branchen og forsyningsselskaber. Selskabets kunder omfatter store virksomheder som for eksempel ThyssenKrupp Elevator, Dorma, G4S og Dalkia, og en række små og mellemstore virksomheder inden for håndværket.
Yderlige informationer: www.ePocketHandyman.com
Virksomhedens kontaktdata:
ePocket Solutions
Åbogade 15
8200 Århus N, Danmark
Tobias Kramer
Tlf: +45 20 67 20 54
tobias.kramer@epockethandyman.com
www.ePocketHandyman.com
Pressekontakt:
IT Public Relations
Kirsten Blasius-Schönenberger
Regerstr. 8
22761 Hamburg, Tyskland
Tel: + 49 40 18087726
Fax: +49 40 22944849
kbs@it-publicrelations.com
www.it-publicrelations.com
- log ind eller opret konto for at skrive kommentarer
Populært indhold
- Dicar (146,935)
- Economist (66,364)
- Corbis (56,112)
- Infomedia (44,951)
- Cheyne Capital (32,866)
- Flere journalistværktøjer USA (26,702)
- Netbutik vækster 150 % med fair trade og økologisk modetøj (23,993)
- IRE Reporter (20,905)
- Gylden mode. (20,037)
- INFURN (19,728)
- La Despensa Shop -Spansk mad Online (18,113)
- Et nyt hårdt slag for priserne! (14,054)
- B.T. -Seneste nyheder (13,862)
- Landsindsamling (13,810)
- En vellykket vandretur starter med gode vandresko! (13,083)
Today's popular content
- Billigesmykker.com (28)
- Hurtigoversaetter.dk (25)
- velkommen til pressemeddelelser-gratis.dk (21)
- Dansk Teknik Optimerer Passagerflowet (15)
- International Dance Shoes - Dansesko til ballroom og latin sælges online (14)
- BLIP Systems og Smart CCTV indgår partnerskab for at levere trådløs trafikløsning til britiske byer. (13)
- Støvler med perforeret læder til de første solstråler! (13)
- DkCasinoSpot (13)
- BLIP Systems A/S (12)
- Byretech - Specialist i forebyggelse af vandskader i badeværelser (12)
- Efterårets modefarve til sko: Marineblå! (12)
- Guldfeberen raser i skoskabet! (12)
- Ekstra fart på udsalget hos spartoo! (12)
- BLIP Systems A/S indgår partnerskab med PEEK Traffic Sverige (11)
- American Soda har lanceret et nyt websted! (11)